Monday, March 24, 2008

24 march 2008

perhentian island...i miss that moments with all my frens...mase g sane aritu, aku terasa mcm g cuti sem je...hahaha...padahal kami sume nye dh bekerja...tp yg best nye bile berkumpul ramai2 mcm tu...leh lah kami sharing cerita n sesi luahan perasaan pun berlaku...hahaha...mmg seronok...lagi pun destinasi kami ke perhentian island mmg tepat lah sesgt...we're really enjoy overthere...tp bg aku yg plg penting adalah dpt berkumpul blk dgn sume kwn2 gue meskipun ramai gak yg takde...tp lepas gak lah rindu nk jumpe sume...

mase on de way nk blk ke penang, aku terasa amt lah rindu kat kwn2 aku...almaklumlah dah 3 hari kami bersama2...bile mlm nk blk tu, terasa sunyi n sepi je...takde lagi gelak ketawa n suara2 yg aku rindui...huhuhu...tp tulah kene lah teruskn perjlnn gak blk ke penang...takkn lak nk dok perhentian smpi bile2...hitam lah aku jd nye...hahaha...ni pun dh sunburn...sume org ckp aku dh gelap sket...bukti lah g island...

1 comments:

sayahappyslalu said...

sesi luahan perasaan? hehe..