Monday, June 23, 2008

wedding Erda

On 1st june 2008...merupakan ari bersejarah utk Erda Roslan Khairi...she's one of my best buddies during asasi dulu...so aku g umah erda ari sabtu lagi...sbb die nikah ari ahad pg...so aku g wedding dgn desi...mlm tu ade majlis tahlil kat umah erda...then kami pun tlg lah memane yg patut...hehehe...malam tu erda ajak kami berdua tido dgn die dlm bilik pengntin...katanye detik2 terakhir sblm jd isteri org...hehhehe...

keesokkan ari nye kami kene bgn awal sbb nye erda nikah pagi...nilah gamba aku n erda b4 g masjid...



nilah gamba kat masjid...then ni pulak gamba erda n hubby pas sudah akad nikah...


Sesudah acara membatalkan air sembahyang, aku n desi pun mengundurkn diri sbbnye aku ade 2nd wedding kat kampung gajah, perak... actually pengantin perempuan is my ex-housemate... so aku pun attend lah dah alang2 aku g kuala kangsar, so tk salah aku continue my journey to ipoh lak...

Ni lah gamba pengantin perempuan...zahirah name nye.

0 comments: