Saturday, June 19, 2010

wht's a boring day...

huhu...bosan thp cipan...pg td bgn2 tido, terus msk lunch...pas msk mkn lah pulak...now blogging sbb nye aku bosan...blogging sambil tgk replay eng-alg... ingt kn cr info psl wedding... tp mood tk mai lg...so masih mls...bile ye mood nk smpi ni... td aku tgk i-glam, ade psl wedding aida gadis melayu n saiful tu...mmg happening...aku tgk hantaran die ade luis vutton and tissot tu...bj nikah n reception ridzwan radzwil...mmg marvellous... i like tp aku tk leh lah wat mcm tu...hantaran die pun mmg classs giler... tp seprti aku ckp td, its not in my budget... so td cuci mata je lah... aku nk wat wedding yg meriah tp still under my budget...tk mau lah pas kawen, menghidap sakit berhtg lh pulak... so kenelah ukur baju di bdn sendiri... setkt ni lom wat pape preparation pun...just planning bile nk g attend kursus kahwen je... yg lain2 tk plan pun lagi...cepat lh dtg mood ni..huhuhu...

di hari sabtu yg bosan ni, aku ingt nk merapu je... aku ni dh lama tk update bloq sbbnye tkde cite yg best pun...gamba pun takde yg nk di upload....so akhirnye, bloq ini ku tinggal kn bersendirian...tp aku akn cube update bloq sekerap yg mungkin ye...

0 comments: