Wednesday, July 16, 2008

blk kmpg...

last weekand, aku blk kampung...yabedabedooo...seronoknye...tp mcm biaselah bile blk umah aku tkde lah wat aktiviti sgt...ari ahad pagi, my cousins n I g umah sepupu kami lagi sorang...sbbnye nk g petik rambutan yg berduyun2 byknye kat umah die...aku kutip rambutan kuning 1 baldi while rambutn merah setengah beg plastik smpah tu...sampai kene perli dgn my cousins...sampai ade yg ckp aku ni nk jual kat Tapah ke...hehehhe...alamaklum lah byk kan...tehn yg lagi sorang leh tanye aku nape nk byk sgt...nak wat jem lak ke...hehehe...aku ckp lah aku nk mkn...hahaha...mmg byk lah aku melantak rambutan...sah2 aku bkl kene batuk nnt...then ptg tu aku g melaka dgn mak aku...ayah aku tk berapa sehat so die dok umah...die tk larat nk ikut kami bershopping...aku g jusco melaka...aku g beli sandal baru n ade lah 2 tshirt baru...itu lah yg aku pau mak aku...hehehe...

ari isnin, aku g LHDN utk matikan stem...dissbkn dh g melaka gak, aku pun g lah jumpe dyan sekali...aku amik dyan kat NS kul 12.45pm...sblm amik dyan, aku uruskan urusan aku...then sempat lagi tu aku g tesco sementara nk tunggu kul 12.45pm...then aku lunch dgn dyan kat secret recipe jusco...aku g jusco lagi...huhuhu...kami mkn fish n chips...tp kurang kick lah...then as a dessert kami mkn yogurt cheesecake...hahaha...mmg lh lepas kn tekak je kami berdua...

mlm tu aku naik bas blk ke penang...walaupun percutian blk kmpg aku mcm biase...tp aku tetap happy sbb leh spent time with my parents, cousins and my best fren as well...

0 comments: