Thursday, December 4, 2008

the latest update...sariza wedding...

last 2weeks, sariza wedding was be held at Sg Petani, Kedah... nmpk gayanye bertmbah dh kwn2 gue yg menamatkan zaman bujang... aku ni bile lagi yek???hehehe... still dun have the answer yet...i hope tk lame lah lagi...hehehe...gatal tul eliyana...hahaha...ni lah sebahagian gamba2 yg kami ambil kat wedding ija...

dyan, ija (brides) and me

then pas wedding ija, kwn2 ku dyan, emy, ernie, yus n syida...lepak kat penang lak..kami chek in Padua Inn hotel in Bt Feringgi... aku n dyan dtg check in lmbt sket...sbb aku blk umah aku dulu... then b4 dtg bt feringgi, aku memenuhi lah dulu permintaan kwnku dyan yg nk mkn sgt sotong kangkung kat pdg kota... aku ni mcm genie in the bottle lak... hahaha...siap nk tunaikn permintaan... hahaha... pas mkn, aku tapau kn kt kwn2 aku pasembor... then kitorg g jenjalan kat feringgi night market... berjln utk cuci mata... aku just beli perfume DKNY delicious yg imitation nye and also CD madagascar utk sepupu tersyg... then kitorg blk bilik then tidoq...

esoknye aku kene anta emy ke feri sbbnye die nk blk ke KL...yg lain2 tu g mandi pantai lah pepg tu... thnks emy belanja aku mkn breakfast... after anta emy, aku terus blk umah, then sempat lagi tu tido...hehehe...then lunch kat queensbay mkn mahattan fish market... aku mkn fish n chips...kopak gak lah...hehehe...mkn mknn mewah lah katakn...takpe sekali sekala leh lah mkn..selalu mkn, kayap aku...huahaha... after mkn, takde pape agenda pun lagi, just window shopping then blk umah...

sempat berposing mase kat mahattan fish market sementara tunggu mknn smpi...

nilah makanan yang dyan order...nyum...nyum...

mlm tu aku kene anta dyan, syida and yus ke sg nibong... so tamat lah trip kami sume ke penang... ooppsss... bkn nye kami semua...aku yg terkecuali... aku takdelah dikira trip sbbnye mmg dh bermastautin kat penang ni...hehehe...

0 comments: