Thursday, December 4, 2008

my parent in penang for vacation...

Last 1 weeks, my parent dtg penang sbbnye nk vacation and also secara tak langsung attend kakak kak mama wedding...namenye kak mimi... aku happy sesgt sbbnye aku jumpe parent aku...dh lama aku tak blk melaka...huhuhu...bz lah katakan... so diorg dtg penang, aku bawalah my parent jenjln... g queensbay, feringgi night and then g mkn2 lah seperti biase... ari sabtu pagi mak and aayh aku smpi kat penang... aku bwlah mereka tidur kat uamh aku dulu sementara tgh hari...then dh tgh hari, kami kuar jenjln utk cr almari baju aku...hehehe... akhirnye mak and ayah aku belikan almari baju n tilam baru utk anakandanya ini..hehehe... time kasih mak dan ayah... sayang mak ayah...muah..muah...

then kami meneruskan perjalanan ke queensbay mall...tapi aku takdelah beli pape pun...just window shopping je... then after that, kami check in hotel di Padua Inn Bt Feringgi...pas berehat sebentar, kami g feringgi night, mak aku berjaya beli beg chole'...imitation nye lah...ori tak mampu lah den...hehehe...

esoknye kami bergerak blk ke byn lepas utk attend wedding kat balik pulau...after wedding terus check in hotel seri malaysia lak...hotel ni dkt je dgn my house...then mlm nye aku bw my parent mkn kat pdg brown...best gile mkn kat sane...multiple of choises...nyum..nyum..itu jelah perjalanan cerita my parent ke penang...ari isnin b4 g keje, aku anta my parent ke stesen bas utk blk ke melaka..bas my parent kul 10.30am...

0 comments: