Tuesday, January 13, 2009

my new class for 2nd sem

last weekand, aku dh start kelas for my 2nd sem...aku dh terpaksa lh start blk life as a student... seriously susah gile nk bgn pagi...hahaha...especially on weekand...dh terbiase bgn lambat... dh lah tk cure lagi dr kepenatan bercuti...kt kmpg lgi lah aku asyik bgn lmbt je...so dh terbiase bgn lewat...e ven dh start keje pun, aku selalu mai keje lewat sbb payah nk bgn pagi...

so 1st day start new sem, aku excited gak nk tgk mane tau ade student baru ke...hehehe... subject 1st aku is industrial instrument...lbh kurang cam tu lah bunyi nye...as per my quess, mmg ade budak baru 5 org...ade sorang malay guy, hensem gak...tp muke nmpk really young... so aku dh ade pemangkin nk ke kelas...hahaha... takdelah i'm just kidding...

kelas ni lecturer die sempoi gak...hehehe...tp yg tak best nye keesokkan nye aku ade test... huhuhu...blk2 kelas je ptg tu, aku terus bersih kn diri then terus memerap dlm bilik utk study... tp seperti biase, kejap je aku study pastu aku g tgk cerekarama...almaklumlah sedap lak cite mlm tu... hero tu merupakan salah seorg malaysia actor yg aku minat...so mmg lah aku bersemangt nk tgk....

nasib baik lah test ok je...alhamdulillah...ari ahad tu, kelas aku abis awal...dlm kul 12 dh abis...aku terus blk umah sbb nk tgk nona...hahaha...ptg tu aku hang out dgn kak mama n amalia, aku g beli 1 slack and 1 shirt...utk g tech symp thn ni...hehehe...tp aku beli yang sale je...sbb no money dh...just nafsu shopping je ade lagi...hahaha

0 comments: