Sunday, December 6, 2009

hari yg mlg

Arini kesian kt parent aku...handbag mak aku kene curi...mase tu mak aku tgh amik wudhu' nk solat... dlm surau pun ade org mencuri gak...aku doakn orang tu accident jln raya yg teruk...aku tk halal kn duit n brg2 yg dicuri dr mak aku...seriously ape lah org tu...dlm surau mencuri...segala pahala die aku harp Allah tarik blk...tk guna solat pun klu dok mencuri dlm surau...aku mmg tk halal kn segalanye...klu gn utk mkn n minum...aku doakan selama 7 keturunan die mmg tk mendpt hidayah... klu gn utk benda2 lain, aku doakan sumenye mengalami bencana...mmg doa aku mcm2... supaya hidup die tk berkat... i cant imagine, camne lah dlm surau pun org leh mencuri...aku tk fhm manusia zaman sekrg... this happen at RNR mosque at seremban...my advice, please take care of your handbag...please dun trust anyone...this is a reminder for me as well...manusia mmg tak leh dipercayai... rambut sama hitam tp hati lain2...even dlm surau yg tempt utk beribadat pun, ade org boleh melakukan kejahtan...dunia skrg...manusia especially org islam...dh tak takut Allah... aku doakn Allah akn membls segala kejahatan org tu...blsn Allah pd zamam skrg ni automatik..dh tak yah tunggu pdg mahsyar...atas dunia pun Allah dh tunjuk kn azab nye...

0 comments: