Saturday, September 6, 2008

ramadhan al-mubarak...

sempena ramadhan yg mulai ini...ku susun 10 jari mohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap yang lalu...arini dah 6hari rupa2nye kite berpuasa...setakt ni alhamdulillah rase bersyukur sbb masih mampu menjalani kewajipan berpuasa...aku harap ramadhan kali ni akan membawa kelainan lah hendaknye...hehehe...

skrg ni, setiap kali berbuka,housemates aku dua org tu mesti msk...so aku nk tkg mkn je... walaupun diorg msk simple, tapi aku sgt berselera mkn semasa berbuka...yelah mkn mskn umah lah katakan..klu lauk bei, sah2 aku tk kkn mkn byk..huhuhu...nmpknye puasa ni aku tk kuruslah... silap hari bulan leh gemuk...hahaha...sbb berbuka mkn byk...

seronok gak lah berpuasa kali ni...sbbnye berbuka ramai2 kat umah...so everyday aku akn blk kul 5.30pm...hehehe...tak larat lah nk stay back lewat2...nk apply work life balance...hahaha... walaupun baru 6 hari berpuasa, aku dh excited nk blk raya...nk kemas umah n wat kuih raya...yezzzaaa...pasti seronok beraya thn ni...

1 comments:

eliyana said...

yeah ernie...cant wait to see u...