Thursday, September 25, 2008

Salam Aidilfitri...

Disini aku mohon menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap aku kepada sesiapa sahaja...tp disebabkan blog aku ni hanye ade certain pembaca je...maka dengan ini, aku tujukan khas ucapan mohon maaf ini utk teman2 terdekat gue ernie, emy n dyan...aku mohon halal kan mkn n minum aku selama ini...mohon ampun dan maaf sepanjang perkenalan kite ye...biaselah manusia tk pernah lari dr kesilapan, ini kn pula aku ni hanya lah makhluk Allah yg sentiasa melakukan kesilapan......

Sempena raya yg bkl menjelang tiba, aku mengucapkan selamat hari raya aidilfitri...dan raya ni jemput lah dtg umah...silalah bw family, takpun cik abg pun takpe...jgn lah segan silu nk dtg umah aku ye...hehehe...alamk mcm skema lak ayat2 aku....hahaha.......

BTW, ari sabtu ni aku nk blk melaka....so aku maybe lah takkan update my blog ni sampai raya ye kwn2...sbbnye bile dh blk melaka, aku byk keje2 umah menanti kepulangan aku...aku bkl bz mengalah kn YB...hahaha...so kwn2 danpembaca setia ku...doakan lah aku selamat smpi ke kmpg halaman ku ye.......

kepada teman2 yg bkl pulang berhari raya, aku ucapkan berhati-hati di jalan raya, mahupun di awan biru atau pun dilandasa keretapi or LRT...semoga selamat sampai ke destinasi yg dituju dgn selamat...semoga kite semua dpt meraikan aidilfitri kali ini dgn penuh keberkatan dan kemeriahan...selamat hari raya n maaf zahir batin...pesan aku, jgn main mercun yg dh expired...nnt tk cukup jari nk raya...hahaha...

0 comments: