Thursday, February 4, 2010

engagement preparation

Last Dec, setiap minggu aku tkde kt penang...starting mid dec, aku blk melaka g beli brg2 utk hantaran sket...utk accesories lah...aku beli bakul n bunga kt cowboy...then beli kain baju gak nk wta bj bertng...hehehe...bajet2 nk cr warne lain, tp disbbkn kain oren tu sgt2 cantik...so ape lagi, oren lah yg menjadi tema aku...then aku gak g jumpe kak mama sbb nk minta pengesahan sijil...konon2 nk tkr keje...hahah...smpi skrg no improvement... hehehe... blk time tu tkdelah bz sgt...just beli sket2 je...

then the another week, time Christmas... aku g KL lak...tmpg nuriha smpi KL, shopping brg utk dibuat hantaran...g beli dgn encik sy lah...penat seharian bershopping, mlm nye g kuar mkn n tgk wyg...tgh mlm br blk...then next day nye tu g bkt cerakah...leh lah...pas tu g tgk wyg lagi kt bkt tinggi klang...aku sempat grab guess jeans kt guess boutique... mlm nye aku blk png...

then mase thn br, aku blk melaka lak...kali ni mmg bz...wat persiapan utk bertng...siap the next day nye tu, aku g Kl blk...g membeli belah kt KL...aku berjaya persuade my father to bring us to KL for shopping...pas tu, aku ajk encik aku sekali bershopping bersama...ptg tu terus blk ke melaka...then esok nye just g melaka wat urusan sket perbankan sket... then mlm nye terus blk ke penang...

3 minggu berturut2 aku bz berjln2...mmg excited nk bertng...klu leh sume benda nk wat sendiri tp apakn daya aku dok jauh so aku tk leh blk every weekend...dgn the weekdn tights with class schedule n so on...tp betul lah ckp org, bile kite sendir yg mengalami, hanya kite je yg tau apa rase nye...

0 comments: