Friday, April 2, 2010

Edi sekeluarga bercuti di penang

Edi dtg penang 1 week after zuri wed…aku jumpe die ari sabtu mlm…siap tido homestay die kat area tabung haji sg ara…best homestay die…hehehe…ari sabtu tu aku ade wedding kt kulim…my team mate, Azlan wedding…edi lak ade wedding kt alor star… he reached penang pun dh kul 8.30pm…die beli kan aku mee udang kt sg dua…udang die bkn main besar2 lagi…edi, next time dtg penang, ko g try char kuey teaw sg dua…itu lg marvelous n worth it… ari ahad aku ade kelas lak…so tk leh join die g jln2…abis kelas, aku blk umah berehat…sbbnye mlm kene bw die g dinner n feringgi nite… rupe2nye edi, boboy n tante byk bershopping di penang…wow bkn main diorg ni…siap ari ahad tu g botanical garden, teluk bahang, port corvellis, char road star n mcm2 lah… so after maghrib, aku bw diorg dinner kat hammerbay…diorg ckp sedap…fuhhh….nsb baik sedap…klu tk sedap, nnt kene kondem…hahaha…pas dinner, we cont going to bt feringgi…g jln2…aku mmg mls g feringgi nite..bkn ape mesti aku akan spent duit gak kat situ…tu yg hangin tu…aku terbeli alas meja mkn, meja kopi n set sarung bantal for my mom…makcik aku pun sama…hehehe…biaselah wanita…mesti beli brg umah nye… aku dh siap kirim kat makcik aku suh pass kat mak aku…nsb baik mak aku berkenan…itu je lah cite edi di penang…

0 comments: